środa, 19 marca 2014

19.03.14 - Notatka #1

Długo zbierałam się do założenia tego bloga...
Nie wiem czemu tego nie robiłam... Brak czasu? Za dużo blogów na głowie?
Sens tego bloga jest taki że imaginy NIE są częściowe...
Prowadzę blogi na których mam opowiadania (fan fiction, powieści, historie czy jak tam chcecia to nazwać) które są jedną całością podzieloną na rozdziały...

Tam mnie poganiacie bym pisała, ale jestem w 1-wszej technikum i szczerze mówiąc nie bardzo mam ostatnio czas na pisanie...
Te imaginy które będą tu są to imaginy 1-dno częściowe, które piszę na potrzeby fp lub moich bff. Zazwyczaj pisane w szkole na tablecie xD

Mam nadzieję że się wam spodobają i że wrócicie do mnie (może później nas) znowu <3

I już mówię że prowadzę nabór: 3-4 osoby, które z chęcią by pisały (w miarę regularnie).... Nie pogardzę jeśli ktoś chciałby się zająć blogiem od strony graficznej <3

Ja będę się podpisywać //Dona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz