czwartek, 20 marca 2014

#2 Niall

12 luty 2014 godz. 8:42
Kochany pamiętniczku!
Moje sny nigdy nie były takie... Hm... Dziwne?
W tym śnie widziałam tylko zegar, albo tylko tyle zapamiętałam... Kilka godzin, i jednak kartka z kalendarza... 11:00 dzisiejszegoi dnia. 13:58 i 16:24 także z dziś... Potem ciemnośc i godzina 23:03 potem wypadająca kartka z kalendarza i godzina 00:01 a potem 9:20 z datą 13 luty 2014. Nie wiem co to znaczyło? Czy mam się bać?...
Gina

12 luty 2014 godz. 10:52
Kochany pamiętniczku!
Nic specjalnego się nie działo do tej pory, ale teraz rośnie we mnie niepokój. Za niedługo ma przyjść do mnie mój chłopak Niall... Mam nadzieję.... Nie, to nie możliwe...
Całusek Gina :*

12 luty 2014 godzi. 11:03
Kochany pamiętniczku!
Taksówka z której wysiadł Niall wybuchnęła! Na szczęście dla niego nie było go już w środku, ale kierowca zginął... Czy to przypadek? Stało się to idealnie o 11:00
Gina :*

12 luty 2014 godz. 13:48
Kochany pamiętniczku!
Jesteśmy z Niall'em na komisariacie. Oskarżają go o wysadzenie taksówki! Co za ironia. Ja znów czuję niepokój, znów zbliża się godzina z mojego snu! Co to ma być?! Zaczynam się bać!
Przerażona Gina o.o

12 luty 2014 godzi. 13:59
Kochany pamiętniczku!
Niall jest wolny, gdy sekundnik zaczął odliczać kolejną minutę a zegar wskazywał 13:58 do komisariatu wprowadzono osobę odpowiedzialną za wybuch taksówki. Cud? Prorocto?! Co się tu dziś dzieje?!
Zaniepokojona Gina

12 luty 2014 godz. 16:12
Kochany pamiętniczku!
Zbliża się kolejna godzina z mojego snu. Ja i Niall siedzimy u mnie, nie pozwolę mu nigdzie wyjść przez następne 13 minut.  Czy to paranoja? Może... Ale... Ja go kocham, nie mogę go stracić.
Zdeterminowana Gina ... C:

12 luty 2014 godz. 16:30
Kochany pamiętniczku!
W kolejną godzinę z mojego znu nic się nie stało, może to był przypadek, moze poprzednie razy były przypadkami... A może to cisza pred burzą?! A może jednak ja zatrzymałam coś przez nie wypuszczenie Niall'a z dala ode mnie?
Zaskoczona Gina o.o

12 luty 2014 godz. 20:00
Kochany pamiętniczku!
Już prawie zapomniałam o tych dziwnych godzinach, jednak Niall zasnął a ja patrząc się na niego sobie o tym przypomniałam... Nie mogę iść spać nie przed 23:03!!!
Gina :C

12 luty 2014 godz. 23:03
Kochany pamiętniczku!
Tym razem to nie u nas! Tym razem pali się dom sąsiada! Rodzice wezwali pogotowie i straż, ja przerażona wtulona w blondynka siedzę w naszym salonie. Może to nie miało tyczyć się tylko mnie. I moich bliskich?
Nic nie rozumiem...
Gina

13 luty 2014 00:01
Kochany pamiętniczku!
Pożar został ugaszony, powód pożaru? Podpalenie!!?!!
Muszę sie uspokoić... Może to koniec? W końcu natępna godzina jest już z rana... Idę spać.
Gina...

13 luty 2014 godz. 9:20
Kochany pamiętniczku...!
Niall! On... To wszystko przez niego! Jego psycho fanki to zaaranżowały! Ja... Cała się trzęsę to wszystko było na mnie. To ja miałam zginąć.
Teraz on siedzi tu ze mną i mnie pociesza. Ale... Nie chce nigdy więcej takich snów! Pragnę spokoju!
Gina


***Niall***
To straszne moje fanki urządziły zasadzkę na najukochańszą osobę w mim życiu. Na moje POWIETRZE.
Nie przeżyłbym gdyby jej się coś stało. Jej podświadomosć ostrzegła ją we śnie za co jestem jej bardzo wdzięczny...

Niall i Gina są dalej razem. Los doświadczył ich okrótnie jednak prawdziwa miłość jest w stanie wygrąć wszystko...
//Dona

1 komentarz:

  1. http://www.gazetawroclawska.pl/plebiscyt/karta/555,one-direction,20673,id,t,kid.html
    Hej dziewczyny głosujemy na One Direction
    Z jednego konta można oddać 5 głosów na każdego
    Więc co dziennie oddajemy :
    - 5 głosów za 1D
    - 5 głosów przeciw One Ok Rock
    Jeśli się uda to przyjadą do Wrocławia w 2015!!!!!!!!!!
    Więc GŁOSUJEMY!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń